Nytt smink inköp: Wet n Wild

God morgon!
Jag följer leighannsays på Youtube och hon pratar ganska mycket om Wet n Wild, så när jag var på City Gross i lördags var jag tvungen att testa lite saker.
Här är det jag köpte:
 
Läppstift: Silk Finish 522 Dark Wine, 44,95:-
 
Ögonskugga: Eyeshadow Trio 383 Knock on Wood, 59,95:-
 
Nivea Hydra Care, 22,95:-
Ögonbryn: Ultimate Brow Kit, 59,95:-
Nagellack: Wild Shine 435 Sparked, 34,95 :-
 
Jag håller tummarna och hoppas att jag blir nöjd med sakerna. Färgerna är verkligen fina! 
Jag har ett annat glitternagellack från samma sere, 469 Hallucinate, och det är verklgen jätte fint. 
Förhoppningsvis får jag tid i morgon för att prova ut alting, så om du är nyfiken kom tllbaka då!
 
Tack för besöket!
 


Kommentarer
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Jag älskar Wet n Wild, ögonbrynstrion är superbra :) Rekommenderar även deras concealerpalett, den är grym och verkligen prisvärd!

Svar: Det är verkligen synd att det inte är flerställen som säljer deras märke :)Tack för tipset, det ska jag verkligen kolla upp!
Rebecca None

2014-02-24 @ 21:10:24
URL: http://rmck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: