Thailand Haul!

God morgon!
Nu är det tre dagar sen vi kom hem efter tre veckor i Thailand! Det mesta är uppackat och fixat så snart är det tillbaka till vardagen. Jag börjar jobba igen på måndag vilket för tillfället känns lite så där då jag har blivit dunder förkyld! Förhoppningsvis hnner det gå över tills dess.
 
I dag ville jag visa vad för skönhetsproducter som jag köpte med mig på resan:
 
Först ut:
Dom här tvålarna doftar underbart! Dom är 100% naturliga och handgjorda. 
Dom hade så att man kunde köpa antinge tre stora eller sex små för 200 Bath, vilket är ungefär 50 kr. Wonderful!
 
Sedan köpte jag även en till tvål som även den är gjord av 100% naturliga ingredienser samt en salva som ska vara bra för att mjuka upp muskler osv samt lämnar efter sig en kylande känsla. Jag köpte den eftersom dom använde den på ett ställ där vi fick massage.
Tvålen kostade inte ens 10 kr och salvan betalade jag 30 kr för.
 
 
Åh jag måste vara ärlig jag köpte främst dom här för att förpackningarna är urfina! 
The Bakery är ett Thailänskt märke och dom hade en hel del fina saker. Jag valde 3 nagellack som dom hade på erbudande så jag betalade strax under 30 kr för att tre! Ögonskuggan var även den på rea och jag tror att den hamnade på 25 kr!
 
 
Lite fler ögonskuggor, dom här betalande jag 50 kr styck för. Jag köpte även en Crease Brush för 30 kr plus att jag fick en förpackning med nagelklistermärken på köpet!
 
Lite fler nagellack! Dom hä köpte jag endast för flaskorna var så roliga, förhoppningsvis är glittret okej. Jag betalde inte ne s en tia för att tre tillsammans.
 
Och lite nya Baby Lips!Coral Flush och Pink Lolita är färgade medans Energizing Orange och Icy Mint endast doftar. Jag älskar erkligen läppbalsam! Dom kostade 20 kr styck.
 
Det här är mitt ända TaxFree köp och den ända jag köpte som skulle ha varit billigare att köpa här i Sverige. 
Jag tyckte att det stod att den skulle kosta 880 Bath vilket skulle vara ungefär 220 kr (vilket är vad jag såg andra Britnye Parfymer kosta på Taxfree vid andra tillfällen). Så jag tar den till kassan tycker dom säger 880 Bath, betalar och går i väg till Gaten. Väl där kollar jag kvittot och den kostade tydligen 1880 Bath. Ja, jag borde nog ha märkt de när jag betalade men jag betlade med kort och var otrolig trött och stressad så jag tänkte nog inte så mycket.
Så den gick på ungefär 470 kr och jag såg den i går på Åhlens för 305 kr. Menmen! Jag får nog överleva.
 
Inte överdrivet mycket saker om du fårgar mig! Nu vill jag bara testa allt!
Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh va mycket fina saker! Kul att testa allt sen :)

Svar: Det är verkligen super kul! :)
Rebecca None

2014-07-07 @ 20:03:39
URL: http://julijaholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: