Apoteks Shopping

Go' Morgon!
För inte allt så länge sen öppnades de ett apotek precis mitt jobb, så för en dag sen var jag inne där och då såg jag att dom hade lite nagellack från Depend! Jag kunde inte låta bli att köpa ett par. 
Jag köpte fyra stycken och då hade dom ett erbjudande att man fick bas- och top lack på köpet, vilket jag självklart inte tackar nej till. Utöver de så köpte jag en ny flaska med Depends Nagllacksborttagning och två läppbalsam.
 
 
 
Två läppbalsam från Burt's Bees, den lila luktar som fruktgodis och den gula luktar hounung!

De fina lacken som jag köpte: # 369, #040, #058 samt #363

Jag är lite så där till det röda då jag inte riktigt känner att det är min stil, jag köpte det mest till att göra fler färgade lackningar. Men vi får se! Jag kanske gillar de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: