Wet n Wild Silk Finish 522 Dark Wine - Review

God morgon!
Jag har använt mt ny läppstift två dagar i rad och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med det.
Färgen är helt underbar, klar och fin. Det är ett mjukt läppstift med en super fin finish. Det är inget glitter eller liknande i så det ger en ganska vardaglig look (om man gillar starka färger till vardags).
Det håller ganska bra, jag fickbättre på det efter att ha ätit lunch, men det håll igenom mycket vatten drickande, fika och godis ätande. Det är ett högpigmenterat läppstift så det färgar av sig men det håller ändå kvar nästan all färg.
 
Over all är jag super nöjd! Jag skulle gärna äga någon mer färg ur samma serie.
 
Gillar du att använda starka färger på läpparna?
 
 
I går var jag i Stockholm för att gå på bio, dock slutade det med att jag fck med mig lite påsar från Kicks, H&M och Gina Trico. Det blev väldigt många effekt nagellack, och jag tänkte visa allt i kväll så tita in då om du är nyfiken!
 
Tack för besöket! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Såg din kommentar på Frida Skoglunds blogg om NYX, jag älskar NYX produkter och brukar beställa från Eleven.se, finns också hos nelly.com, nordicfeel.se och massa fler! Vet även att dom har en butik i Stockholm om du bor där! :) kram!

Svar: Tack för tipset! Om dom har en butik så måste jag verkligen kolla upp de!! Tack!! :)
Rebecca None

2014-02-26 @ 11:30:27
Postat av: Linnéa

Använder i princip aldrig läppstift! Men det där var väldigt fint:) kram
sv: Haha, så himla gott var det!!

Svar: Det gjorde inte jag heller förut men nu är jag helt hooked på det! ^^ Tack! :)Kan tänka mig de!!
Rebecca None

2014-02-26 @ 12:02:30
URL: http://piezes.forme.se
Postat av: elin stridh

sv: eller hur? :D klicka hem ett vetja!

Svar: Tyvärr har jag en Samsung, sämsta valet om man gillar mobil skal har jag märkt!!
Rebecca None

2014-02-26 @ 13:13:39
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

vilken samsung modell har du? :)

Svar: Jag har s3'an :)
Rebecca None

2014-02-26 @ 16:39:09
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: