Macaron

God Morgon!
Här om dagen var en vän ill mig så snäll och gav mig lite nagellack som inte riktigt föll henne i smaken. Ett av dom var Isadoras Macaron. Jag var väldigt sugen på att köpa det när collectionen kom ut, men eftersom jag redan hade/har så många Suger Crush skippade jag de.
Jag valde att para ihop det med Gargantuan Green Grape från O.P.I, dom passade verkligen perfekt tillsammans.
 
 
Jag la först ett lager med Seches grundlack som jag sedan toppade jag med tre lager med O.P.I lacket. Jag målade två lager av Macaron över halva nageln diagonalt och avslutade med Seches topplack!
Väldigt enkelt men lite roligt. 
 
Skulle du kunna tänka dig prova något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: