The Bakery Nail Polish

 Go Kväll!
Först ut från nagellacks fronten är ett av lacken från The Bakery. Jag kunde intehitta vad färgen heter då det står på thailänska, men det är en väldigt fin antikguldig färg. 
Lacket var ganska tjock, men lätt att applicera och hör här: ett lager! Det är inte ofta det händer känns det som, men det täckte bra. 
Jag tycker att det blev super fint! Det hade varit ännu finare om mina naglar inte varit så ojämna men min fil att helt försvunnit!Det blir att köpa en ny.
 
Vidare till bilderna:
 
Som sagt en väldigt tjusig färg som jag tror skulle matcha bra med ett vinrött lack eller varför inte svart! 
Det blir att testa det efter att jag provat mina andra lack.
 
Vad tycks?n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: