Mer MAC och Nya hudproducter

God morgon!
I går var jag upp till Stockholm för att gå på bio (Är det någon mer som är grymt imponerad av Rigolettos inredning??) och då passade jag på att införskaffa lite nya saker!

Allt är köpt från Åhlens City. Jag älskar verkligen att dom har öppet en timme längre än andra,super bra för dom som har jobbat!
 
Jag har funderat på att byta ut mina rengörngsproducter till ansiktet så när jag hittade dom här för känslig hy så var det bara att lägga ned dom i korgen!
 
Det blev även en ansktsmask och en fuktgivande primer som verkade intresant.
 
Jag behövde även en rouge borste då jag inte äger en ändå, den här var väldigt mjuk!
Jag köpte även ett par bomulls strumpor som ska vara bra att sova med när man har smörjt in fötterna i lotion, värt ett försök: yes sir!
 
Sedan kikade jag även in på Macs avdelning!
Fyra jätte fina ögonskuggor!
White frost
Steamy
Da bling
Star Violet
 
Jag fick även hem ett nytt läppstift (Say whhat? :o) och det blev Viva Glam III samt en läppenna som heter Current.
 
Sist blev det lite smått och gott som en conceler:
Mineralize Concler i NW15
Prep+Prime  läpp primer
Samt en mini palett
 
OCh sist en bild på mina fina ögonskuggor i sitt nya hem!
 
Vad tycks? Ser du någon fin färg elelr har du något att rekomendera?


Kommentarer
Postat av: Josephine - Living in London

Sv; TAck :D

2014-03-30 @ 15:24:15
URL: http://stiles.blogg.se
Postat av: Fashion Safari

Gillar Lumenes produkter :=)

Svar: Kul att höra, jag är verkligen nyfiken på hur det kommer kännas :)
Rebecca None

2014-03-30 @ 17:24:06
URL: http://fashionsafari.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad roligt med nya produkter :)

Svar: Det är alltid lika kul!
Rebecca None

2014-03-30 @ 20:55:06
URL: http://nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: