Min London Shopping

God morgon!
I dag tänkte jag visa allt smink osv som jag käpte i London samt på flygplatsen.
Jag har en del blandade märken men mest billiga.
 
Allt tillsammans:
 
Mina nagellack som jag köpte
 
Mascaror: The Rocket köpte jag på Arlanda då det var 3 st för 169 kr, en gav jag tll min syster.
 
Ögonskyggor!
 
Lite lösögonfransar!
 
En svart flytande eyeliner, en brunt gelliner, ögonskuggspennor en lila och en vit samt en svart kajalpenna.
 
En lila ögonskyggspallet!
 
Ögonprimer från Benefit (köpt på flygplatsen), ögonprimer från MUA, conseler och en rouge!
 
Negelbuffer, rouge borste, conseler borste och lösögonfransverktygs sak!
 
Två ansiktsmasker, hudlotion(milk) och handsprit!
 
Perfymer!
 
Blandade läppstift!
 
Läppblams och läppennor!
 
Och tre Mac läppstift (ett köpt på Harolds och två på flygplatsen)
 
Thats it!
 
Konstigt nog är jag mer köp sugen nu än innan resan, hur kan det komma sig?! 
Tack för besöket!!
 


Kommentarer
Postat av: Mikxki

Det var inte lite shoppning :)

Svar: Hehe det är svårt att inte shoppa i London ;p
Rebecca None

2014-03-14 @ 14:28:26
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh vad mycket fint!! Otroligt fin blogg du har :)

Svar: Tack vad snällt sagt :)
Rebecca None

2014-03-26 @ 12:25:33
URL: http://matildasavelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: