MultiDesign i Rosa och Vitt

God morgon!
I förrgår kväll satt jag och fixade lite ny färg på mina naglar. Det var lite tråkigt efter som det jag hade var så fint, men jag gillar att byta så det fick bli så!
Jag valde att göra olika design på varje finger i ett rosa-vitt tema, och jag använde mig utav dom här lacket:
 
Essie: Boom Boom Room
Gina Tricot: Top coat, 155 Hearts och 184 Fairy Floss
Depend: 031
 
Och så här blev det tillslut:
Ja, jag missade att ta bort allt kladd, så blir dt när man sitter uppe för sent! *suck*
 
Det blev en ganska gulligt design, inte den bästa med det fick duga.
Jag känner lite sisådär över Gina Tricots nagellack:
Top Coaten lämnade bubblor på mna naglar (någon som kan förklara varför?) och visst att det kan vara svårt att få ut de stora glittret från lacken (155) men det här var ju bara löjligt. Jag fick sittaoch fiska upp hjärtarna och inte nog med det så var det nästan inget vanlgt glitter i heller. På mitt första försök fick jag ett hjärta och fyra små glitterkorn. Väldigt ovärt!
Det vanliga glittret var fint, dock hade jag hoppats på en lite mer rosa nyans då den här var ganska nuetral.
 
Pärlorna har än så länge hållt vilket är ganska imponerande med tanke på att jag spenderade hela går dagen med att packa upp varor, Så plus för det! Helt klart något som jag tänker använde mgi av igen.

Nu måste jag kila! 
Berätta gärna vad ni tycker om designen (trotts allt kladd på bilderna ;P)


Kommentarer
Postat av: VERONICA - modeblogg

Gud så snygga naglar, kreativt! Riktigt fina :) Kram

Svar: Tack, vad snällt sagt!! :D
Rebecca None

2014-03-01 @ 14:36:13
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/
Postat av: JUNITJEJ

Så läckra naglar!

Svar: Tack så mycket :)
Rebecca None

2014-03-01 @ 18:51:51
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Nelly

Så fint! :)

Svar: Tack :)
Rebecca None

2014-03-01 @ 21:22:52
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh va fina :))

Svar: Tack vad snällt sagt :)
Rebecca None

2014-03-06 @ 14:14:28
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: