Strawberry Milkshake loves Plastic Fantastic

 God Kväll!
Rosa är en färg som jag inte riktigt har kommit överrens om tidigare, vare sig det kommer till inredning, kläder eller liknande. Men i smink väg växer de mer och mer.
Mina senaste rosa tillskott kommer från Ciaté och jag köpte dom båsa på H&M för 49 kr, underbart pris!
De ända lack som jag har från dom sen tidigare är minilacken från The Doll House Collection, och dom är lite svåra att jobba med (se mina försök till att få de någelunda fint här och här)
Så det här var mina första lack med deras vanliga formula! Som titeln kanske avslöjar så heter dom Strawberry Milkshake (den lijs rosa) och Plastic Fantastic (mörk ceriserosa).

Och jag måste säga att jag är grymt nöjd med valen!
 
Formulan är underbar och färgerna är super fina. Lacken håller ungefär lika bra som mina andra lack från Isadora tilexempel. För att inte tala om att flaskan är hur söt som helst!

Jag får se om jag kanske samlar på mig lite fler lack fårn Ciaté!
Äger du själv någon av deras lack?mm


Kommentarer
Postat av: Fashion Safari

Så fint!

Svar: Tack! :)
Rebecca None

2014-08-07 @ 15:53:19
URL: http://fashionsafari.vionno.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: