Mini Lush + Mac Haul

Hallå!
I söndags var jag upp med min mamma och bror till Stockholm för lite bio myss, och eftersom lönen precis hade landat på kontot passade jag på att ta en sväng förb Lush och Mac disken i Åhlens!
 
Först ut från Lush:
Sweet soap of mine: Ett två pack med de fasta tvålarna The Godmother och Rock Star Soap, 100 g av varje. Den ljus rosa ska lukta sockervadd och den mörkare ska lukta som Snow Fairy
(New) Charity Pot: Lush släppte nyligen en uppdaterad variant av några av deras produkter, som har nu blivit självkoncerverande. Charity Pot är en av dom och där har dom även gjort en ny doft av rosor. Den ska även vara krämigare än orginalet. 
Shine so Bright: Smörj in i topparna av ditt hår för att vårda slitna toppar!
Angels on bare skin (prov): en ansiktsrengöring som ska jämnar ut hudfärgen, minskar rodnad och gör din hud friskare.

Sedan fick jag med mig två saker från MAC:
Studio fix concealer i NW 15 och en väldigt inpulsköpt ögonskugga Satin Taupe!
 
Jag har redan provat allt utom tvålarna och det mesta är jag nöjd med! Ansikts rengöringen är jag inte helt såld på, jag tycker inte riktigt om doften och konsistensen, men jag testar den tills den är slut innan jag avgör något!
 
Någon mer som är helt Lsuh besatt??
 
 


Kommentarer
Postat av: Joe

Så kul!!! :) De är verkligen roligt att shoppa sånt där.

Svar: Ja man kan gå runt där hur länge som helst!
Rebecca None

2014-05-30 @ 16:50:52
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: