Dried Pepper

God morgon!
Igår testade jag mitt senaste nagellacks tillskott: Dried Pepper från Kcks.
Jag hade inte tänkt köpa något mer av Kicks nagellack då jag inte var så nöjd med mitt andra men dom hade ett erbjudande Ta 3 betala för två och jag hade hittat två saker som jag ville ha (läppennor) så i birst på annat valde jag ett lack.
Färger är super fin, en mörk, djup vinröd färg.
 
Menmen! Här är et i alla fall! Jag målade ringfngret med Gina Tricots guldiga lack.
 
 
 
 
Vad tycker du annars om färgen? HAr du något av Kciks lack!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Rött och guld är så fint ihop! :)

Svar: Visst är det! :)
Rebecca None

2014-05-01 @ 23:26:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: