Kryssning Shopping plus lite extram

God morgon!

Under min resa till Riga så blev det lite små köp (utöver den massva högen med godis som vi köpte) så jag tänkte visa de saker som jag fick med mig!
Tre pack Big Eyes Volum Express Mascara från Maybeline för 195 kr
Studio Gel Eyeliner från Maybeline för 79 kr
Två stycken Maybeline Color Tattoo som jag köpte i Riga för 50 kr styck
 
På något vis fick jag bara med mig produkter från Maybeline, men det är ju inte fel så!
Sedan små handlade jag lite innan jag åkte iväg, dock var det lite synd att jag handlade det från Clinique innan eftersom dom hade det på båten, menmen det vitte jag ju inte!
Jag köpte:
Ett Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm samt en Bottom Lash Mascara från Kicks och fick ett litet provkit från Clinique
Fine Liner Eye från Isadora samt ett set med borstar från Åhlens

Jag har inte hunnit testat allt än, men det jag har hunnit med är jag nöjd med än så länge!
Är det något av det jag köpt som du har testat eller ksulle vilja testa?
 


Kommentarer
Postat av: l

roliga grejer

Svar: Visst är det :)
Rebecca None

2014-04-08 @ 21:57:45
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: