Satellite Dreams

God morgon!
I tisdags var jag och min man i Stockholm för att gå på bio. När vi ändå var där så kickade jag in på Åhlns City för att kolla på lite Mac ögonskuggor. 
Jag fick med mig fyra stycken och en utav dom var Satellite Dreams! Jag älskar lila så jag hade grymt svårt att välja ut en som skulle få följa med mig hem.
I dag använde jag den för första gången och så här blev det:
 
 
Jag är väldigt nöjd med den här ögonskuggan, jag känner verkligen att det kommer bli en favorit!
 
Någon mer som älskar lila??


Kommentarer
Postat av: anniepiie

Lila är jättesnyggt. :D SV: visst gör den, måste testa nästa gång jag besöker affären. :)

Svar: Det är verkligen en underbar färg :)
Rebecca None

2014-04-12 @ 16:32:20
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: