Green is the Way to Go

Go´ Kväll!
Det blev en grön sminkning i dag då jag ville prova min Jumbo Penna från Nyx i Lime. Ovan på den har jag min Lumene Trio Eyeshadow i Indie.
Som sagt la jag ett lager med NYX pennan efter att ha haft på primer var efter jag använde den mörkgröna från öagats yttrekant in till halva ungefär. På den inre halvan la jag den ljusgröna och den bruna använde jag ovanför de upp mot brunet. 
Jag använde även Brule frå Mac för att tona ut det ordentligt, Carbon la jag längst ögonfransarna istället för eyeliner och White Frost placerade jag på ögats inre.
Isadoras Eyeliner i Blonde hamnade på vattenlinjen och jag använ!de en svart kajalpenna från H&M mellan övre fransarna. Allt avslutades med lite Big Eyes Mascara från Maybelline
 
Pennan framhövde verkligen ögonskuggan bra, vilket så klart är toppen. Jag tyker även att den håll ganska bra, inte riktigt lika bra som Maybellines Color Tattoos men eftersom dom inte har en grön så får jag  nöja mig med denna!
 
Har du testat NYX Jumbo Eye Pencil? Eller är du kanske sugen på att prova?


Kommentarer
Postat av: Brownsugar

fint!

Svar: Tack :)
Rebecca None

2014-08-09 @ 19:48:26
URL: http://brownsugar.se
Postat av: merima

så fint! :)

Svar: Tack!
Rebecca None

2014-08-12 @ 17:27:05
URL: http://glossfashion.com/merimarujovic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: