Senast in i mina lådor!

Hejsan!
Förra veckan tog jag en sväng till Stockholm igen för en tur på stan och ett bio besök. Här nedan kan du se vad jag fick med mig hem!
Först ut blev ett besök på Lush. Jag hade nästan slut på min TeaTreeToner och eftersom jag var nöjd med den så valde jag att köpa en ny. Denna gång köpte jag 250 ml flaskan istället för 100 ml flaskan. Den lilla räckte ungefär i tre månader och eftersom min man har börjat använde den också så borde den stoa flaskan räcka ungefär lika länge. 
Sen köpte jag även Stepping Stone, än så länge har jag använt den en gång så jag måste testa den lite mer innan jag är helt säker på vad jag tyker om den. Hittills gillar jag den i alla fall!

Efter det tog jag en liten titt på H&M där jag köpte ett av lacket från Isadoras höstkollektion! Jag var lite sugen på den lila palleten men eftersom jag har ganska många lila ögonskuggor hoppas jag över de. Lacker som jag köpte är #790 Black Coffee, en mörk mörk lila med skimmer i. Grymt snyggt och perfekt till hösten!

Sist blev den en svnäng till Åhlens och deras MAC disk! Jag spenderade väldgit lång tid med att välja vilka färger på ögonskuggor och läppstift som jag skulle ha, men jag hade väldgt otur och mycket var slut. Jag fick välja om läppstift tre gånger eftersom dom två första var slut. Två av de tre ögonskuggorna som jag valt var slut och när jag valde två nya hade som bara en utav dom. Är det bara jag som har sån otur när jag besöker dom?
Den rouge som jag ville ha hade dom inne, den heter Dame och är en kallton rosa. Läppstiftet som jag tillslut fick med mig blev Creme Cup, en väldigt fin nudepink. Mina nya ögonskuggor blev Gorgeous Green och Mythology plus att jag skrev upp att dom skulle lägga undan Yoghurt och Cranberry åt mig när dom fick in dom. 
Jag köpte även en ny pallett som jag ska fylla upp med rouge. Den som jag nyss köpte valde jag i pan men den som jag har sen tidigare måste jag depotta och köpta magnet till.
 
Hoppas att du kanske blev lite färg inspirerad! Tack för besöket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: