Auberginelila

 God morgon!
För ett bra tag sen testade jag att måla lite enkla blommor med hjälp av ett dotting tool. Det var super enkelt och ganska sött im jag får säga de själv!
 Först målade jag ett lager med Seches underlack och ovan på det målade jag ett lager med Isadoras Bridal pink.
Sedan använde jag mitt lila lack från Depend ich duttade fem prickar i en ring. Sedan tog jag deras svarta lack och gjorse en prick i mitten av de lila prickarna.
Eftersom det såg lite tomt ut så tog jag en mindre dotting tool och la på lite vita prickar mellan blommorna.
Sist toppade jag de med Seches topplack.
 
Jag tycker att de passar super till sommaren och de är lätt och variera sig med olika färger på blommorna.
 
Tror du att det är något som du skulle vilja testa?


Kommentarer
Postat av: Clara

Så fint det blev!

Svar: Tack! :)
Rebecca None

2014-07-26 @ 15:50:11
URL: http://clararingqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: