Peach

God Morgon!
Jag målade om mina naglar häromdan med ett av mina andra lack från The Bakery. Jag använde den som grund och sen gjorde jag prickar med DEpends vita lack:
 
 
Jag har så kär i den här färgen! Det är verkligen en perfekt peach färg, den står inte ut för mcyket men det är ändå en klar färg om du förstår vad jag menar. Efter att ha målar mina naglar bestämde jag mig för att måla mina tånaglar i samma färg 8jag målar aldrig mina tånaglar) och det ser väldigt sommrigt ut!
Jag tycker även prick mönstret blev väldigt bra, det lila extra.
 
Tack för att du tittade in!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilken fin färg! :D

Svar: Den är verkligen toppen :)
Rebecca None

2014-07-12 @ 19:54:30
URL: http://julijaholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: