Storstads Shopping

Hallå!
Förra veckan var jag och min man n tll huvudstaden för att gå på bio och shoppa lite.
Jag fick med mig lite smått ochh gott från Åhlens, H&M och Lush:
 Låt oss börja på översta raden! Alla produkter kommer från Isadora och jag köpte dom på Åhlens för ett väldigt bra pris. Fem-paletterna betalade jag 29 kr för (om jag minns rätt), singel skuggan kostade 25 kr, bronzern kostade 39 och den tre-palleten kostade antine 29 kr eller 35 kr. Alltså super bra priser! Jag har redan testat en av fem-palleterna och den blå samt bronzern och httils är jag nöjd.

Vidare till mitt köp från Lush! Eftersom min Mask of Magnaminty tog slut när jag var i Thailand så var ag tvungen att köpa en ny, denna gången köpte jag den självkoncerverande sorten som dom släppte nyligen. Jag har provat den ett par gånger och vet inte riktigt vad jag tycker än. Jag älskade verkligen den "vanliga" och den här är lite annorlunda. Får se om jag kan bestämma mig efter ett par prov till. Mask of Magnaminty kostar 79 kr för 125 gram eller 169 för 319 gram.
Sedan köpte jag även en fotmask som heter Volcano. Hittills har jag provat den två gånger och jag måste nog återkomma med lite åsikter på den när jag har använt slut på den! Fotmasken kostar i alla fall 139 för 125 gram!

Och nu till de två sista produkterna! Nagellacket från Ciaté köpte jag på H&M för 49 kr, vilket var toppen då dom annars brukar ligga på 109 kr. Färgen heter Plastic Fantastic och jag är grymt sugen på att prova den!
Sist ut är en Lipsmacker som jag köpte på Åhlens, det är men Coca Cola doft och kostade mig 25 kr. Jag är helt galen i läppbalsam(s) och jag älskar Cola så det var nästan ett måste att köpa den!

Tack för att du tittade in, hoppas att du blev lika köp sugen som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: