Styvmorsviol

Hallå!
För någon vecka sen köpte jag en pallett från Idun, färgvalet var självklart när jag såg att de fanns en lila!
Den lila palletten heter Styvmorsviol och jag är väldigt imponerad av de olika färgerna i den. Dom är väldigt annorlunda mot de andra lila ögonskuggorna som jag har.
 
 Jag använde mig utav alla färger i palletten samt Brule från MAC för att tona ut de lila upp mot ögonbrynet.
Jag använde den mrka lila i övre högra hörnet i ögats yttre kant samt upp mot brynet.
Ögonskuggan i de nedre hgra hörnet hade jag över hela ögonlocket överlappande den mörkare skuggan i ytterkanten.
Den ljua lilarosa skuggan i de nedre vänstra hörnet hade jag på ögonlockets inre och den sista ögonskuggen i de övre vänstra hörnet la jag på nedre fransraden.
 
 
Jag älskar verkligen den här palletten! De känns som att man kan göra en hel del kul med den, får se om jag har tid att prova lite mer!
 
Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: