Blue Venato

Hejsanhejsan!
I söndags när jag var upp till huvudstaden och kollade på bio så tog jag och min vän en sväng i lite olika affären.
Vi gick bland anat till Science Fiction bokhandeln där jag köpte på mig fyra nya böcker samt två till min man. Vi tog en sväng in på Panduro men "bara för att titta", jag fick dock lite små grejer med mig. Sist hann vi en tur på Åhlens och Kicks. Jag hade en 20%-check samt en 25 kr check från Kicks som brände i fickan. Efter några varv  butiken bestämde jag mig för denna:
Blue Venato från Make Up Store!
Den är en ögonskugga från deras Marble serie och kostar 140 kr.
Vad jag kan se så har den grönt,blått, mörö- och ljuslila i sig. Man kan välja att blanda ifrån hela ögonkuggan eller ta lite mer centrerat där det finns mer av en viss färg, vilket är toppen! Som flera Nyanser/färger i ett!
 
Så här blev mitt första försök! Jag har använt mig utav Mac's White Frost Längst in på ögat och sedan Blue Venato över resten av ögat.
 
Nu vill jag bara testa och se om jag kan plcoak upp färgerna lite mer var för sig!
 
Vad tycker du? Gillar du iden eller har du kanske någon liknande ögonskugga?


Kommentarer
Postat av: Elin

åh så fint!
sv: tack så mycket snälla du!<3

Svar: Tack själv! :)
Rebecca None

2014-06-03 @ 20:26:13
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Emmeli

Den var snygg :-)
Jag måste börja använda lite mer färg på
ögonen :-)

Svar: Visst är den!Det borde du verkligen göra, det är väldigt kul att leka runt med färg :)
Rebecca None

2014-06-03 @ 22:44:12
URL: http://emmilio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: