Max Factor Lipfinity Lipstick

God Morgon!
I dag är en sån där dag när jag bara vill krypa ner i sängen och stanna där dagen ut, dock måste jag jobba i dag så det var bara att kravla upp när klockan ringde. *suck* Men det är lördag så det blir kort dag!
 
Jag tänkte visa mina Lipfinity Lipstck från Max Factor!
På deras hemsida står det att det just är ett läppstift, och om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur som kom fram till den definitionen men lets go for it!
Det här är vad dom själva skrivit om det:

"Lipfinity Lipstick ger glamourös och hållbar finish i två enkla steg.

  • Applicera på morgonen så håller färgen under lunchen, eftermiddagskaffet och middagen.
  • Smart system i två steg som ger färg och återfuktar.
  • Återfuktade överlager skyddar färgen och håller läpparna smidiga.
  • Välj mellan 14 heta och hållbara nyanser."
Det färgerna som jag har är #20 Angelic och...
 
... # 108 Frivolous
Du använder det genom at först applicera färgen, den känns som ett läppglans ungefär. Sedan ska du vänta i två miniter så att det torkar utan att läpparna nuddar varandra. När det torkar bli formulan väldigt matt. Efter det applicera du det transparanta stiftet och det får en lte glansigare finsh.
Sedan applicera du stiften under dagen för ett fint och hållbart resultat.
 
Personlign så tyker jag att den här producten är väldigt bra! Den skulle nog inte hålla i 24 timmar om jag åt och drack kontunerligt under den tiden,men jag kan ha den hela dagen utan att behöva förnya det. Detkan bli lite avskavat underdagen men inte så farligt att man måste ta på nytt.
Det man måste tänka på är att man måste använda oljebaserat make up remover för att få bort den (vilket står på förpackningen) då den nästan är omöjlig annars.
Det ända som jag tycker är lite synd är att jag tycker inte att det fanns så många ljua färger. Anglic var den ända medans resten av dom verkade ganska mörka. 
Och jag måste säga att stiftet verkar gå ut ganska snabbt. Jag har bara använt mitt i ett par dagar och jag ahr kommit ner en bit på det. Det går att köpa stiftet separat för 70-80 kr, men jag tycker att det kanske känns lite dyrt i längden för något som känns som ett läppbalsam. Kanske får testa att använda ett läppbalsam över i stället för att se hur det blir..
 
 
Tummarna upp tycker jag! Hoppas att dom fortsätter med dom och kanke släpper lite fler färger!
 
Är Max Factor Lipfinity Lipstick något som du skulle vilja prova?


Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Snygga :)

Svar: Eller hur ! :)
Rebecca None

2014-06-07 @ 16:39:14
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: