My Favorite Colors

Hallå!
Jag vet att jag har sagt en miljon gånger att lila är min favorit färg, men jag tänkte bara säga det igen: Lila är min absoluta favorit färg tät följt av tukos! Så i dag matchade jag ihop dom till en härlig färgblandning.
 
(Ursäkta mina ögonbryn, dom brukar aldrig vara dom bästa men i dag testade jag något nytt och det gick åt skogen)

Jag börjad emed att använde Whte Frost längst in på ögat, övergick sedan till Steamy och sist till Saterlite Dreams. Jag skuggade lite upp mot ögat och värmde upp looken med Handwritten och Cork samt jämnade ut med Brule. Allt samans från MAC!

Nu sak jag in till stan för att gå på bio,  dag står Maleficent på listen! Hoppas att den är bra.
Har du sett den? Gllade du den  så fall?


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Fint :-)
Jag gillar din blogg <3

Svar: Tack vad snällt sagt!!
Rebecca None

2014-06-02 @ 00:39:50
URL: http://emmilio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: