Shopping för alla tillfällen

Tjo!
Att ta en sväng på stan och komma hem med lite fina saker är kul i alla väder: en trevlig dag på stan med kompisar, en snabb sväng efter jobbet, lte spontan köp när man "bara ska titta" och som fallet var för mig i dag: när man har ahft en dålig/jobbig dag. 
Att tröst shoppa är det nog många som kankse gör, jag brukar normalt undvika det då jag tycker att jag gör dom bästa köpen när jag är på glatt humör. I dag gjorde jag dock ett undan tag och fick med mig detta hem!
 
Jag har varit lite sen med Isadoras nyhet Gel Nail Lacquer som ska vara ett gel lack som man ej behöver UV Lampa till. Jag köpte #221 Iced Coffee och #229 Aquatic från Kicks där dom fanns på erbjudande "Ta 2 för 149 kr".  Top Coaten köpte jag på Lindex då det var slut på alla andra affärer, dom hade lacken för 79 kr (ord 89 kr).
Jag köpte även en Cream Blusher från Kicks för 99 kr i färgen Tenderheart och en läpp produkt från Max Factor: Lipfinity i färgen 120 Angelic för 140 kr.

Swatch på blushen och Lipfinity'n:
 
Jag har redan testat mitt köp från Max factor och är grymt nöjd. Jag har redan en annan färg så jag visste att själva produkten var bra, men det är ju lite svårt att välja färg ibland. 
 
Är det något som du har testat eller kanske känner dig sugen på att testa?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: