Lite smått och gott!

Hallåhallå!
i dag tänkte jag visa lite nya grejer som jag har köpt! I torsdags tog jag en sväng på Åhlens innan jobbet då jag skulle köpa lite födelsedags presenter och självklart passade jag på att köpa lite grejer. Sen var jag även inne i Stockholm i går för att köpa en annan födelsedags present och passade även då på att kika in i lite olika butiker!
 
Men först, de jag löpte på Åhlens i torsdags:
Först hade jag tänkt köpa lite fler ansiktsmasker från Nivea, det är dom ända som jag vet till 100% att jag inte kommer reagera på. (Jag testade dom jag köpte i London och blev helt röd i ansiktet!). Men tyvärr hade dom ina och eftersom jag inte hade så mycket tid så kunde jag inte kolla i andra butiker, men jag har varit lite sugen att testa Pore strips så jag köpte en förpackning och jag är nöjd med det köpet.
Sen var jag även ute efter en ögongel/kräm, mina andra hudvårdsprodukter kommer från ACO men deras ögongel passade inte mig. Mina ögon känndes svulna och irreterade. Hon i kassan rekomenderade Emma S Eye Gel, jag har använt den  ett par dagar nu och den känns bra!
Sedan ville jag även ha lte lösögonfransar å det är min nya obsession! 
Jag fick även med mig två Color Tattoo från Maybeline, jag har varit sugen att testa dom då jag har hört så mycket bra om dom. Jag har använt dom varje dag sen jag köpte dom och skulle verkligen rekomendera dom tll andra!

Ja, det var den lilla shoppingen! Nu till de jag köpte igår:
Yes!
Av en slump gick jag in en sväng på Cubus då jag såg i deras skyltfönster att dom hade ganska många erbjudanden på smink. Dom hade blans annat 25% på Depend lösnaglar och lösögonfransar, så jag köpte två packet som såg ganska naturliga ut, #4787 Naomi halvfransar och # 4778 Alexis. Jag köpte även ett Isadora Twist-Up Glossy stick då dom hade dom på extra pris för 99 kr (ord 129 kr), dock visade det sig att Åhlens hade samma erbjudande så jag hade kunat köpta den där och fått påäng, men jaja! Jag köpte i alla fall # 10 Lovely Lavender.
Jag tog även en sväng till H&M för att köpa Sminkborttagning och då hittade jag även ett fnt läppglans som var på extra pris för 50 kr (ord 129 kr), jag tog #56 Vintage Wine.
Sist tittade jag förbi MAC's monter inne på Åhlens City! Jag var sugen på ett tll läppstift från dom i en mörk lila färg och jag hitade en som var precis det jag var ute efter: Cyper som har en Satin Finsh. Jag har lite svårt att rättfärdiga ett läppstift för 200 kr, som ni kanske vet så köpte jag mina andra när jag var i London för en billigare peng. Men även detta blev billigare eftersom jag fick lite rabatt checkar med min senaste värdecheck från Åhlens! Så först hade jag 20% rabbat på läppstiftet sedan hade jag en värdecheck på 50 kr, så det gick på 110 kr. Inte helt fel!

Så här ser läppproducterna ut;

Har du testat någon av dom har produkterna? Var du nöjd med dom i så fall?

Tack för besöket!


Kommentarer
Postat av: Nikaia

ellerhur är det! tack :)

2014-03-25 @ 13:44:09
URL: http://lanika.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag var nära att köpa Isadoras Lip Stain en gång när det bara kostade 25 (!!) kr, men tänkte att färgerna inte var för mig. Ångrar mig supermycket nu! :(

Svar: Jag hatar när det blir så! Det är verkligen sånt som gnagger. Jag ångrar att jag inte köpte fler färger!
Rebecca None

2014-05-03 @ 20:07:03
URL: http://www.beautybysoffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: