O.P.I : 4 in the Morning + Hey Baby

God morgon!
Jag fortsatte att testa mina nya lack från O.P.I och den här gången blev det en kombi utav det rosa och det svarta lacket!
Seche Base Coat
O.P.I: 4 in the Morning, Hey Baby och Matte Top Caot
 
Jag använde även tre små rhinestones till varje ringfinger. Och så här blev det:
 
På det rosa lacket använde jag det matta top coaten men på det svarta lämnade jag det som det är då den har en lite speciell finish.
Jag gillar verkligen att matcha nagellakcen så här eftersom både "Hey Baby" och "Love.Angel.Music.Baby" inte är några lacket som jag kanske skulle använda ensamma. 
Stenarna ser tyvärr inte lika roliga ut på bild som IRL, men jag tycker att det ger en fin touch. 
 
Nu måste jag skynda mig till jobbet!
Tack för att du klickade in på min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: