O.P.I Gargantuan Green Grape + Kicks Greek Mosak

God morgon!
Det har varit dött här i en vecka nu, men jag har en väldgt bra utsäkt då jag har vait i London!
Jag ch min syster åkte i onsdags kväll och kom hem i måndagsnatt/tisdags morgon. Vi skulle ha lämnat England kl 17 men det blev försenat men 6,5 tmme så jag var inte hemma förän kl 4:30. Det var inte så farlgt, men inte så roligt avslut på en bra resa!
Jag shoppade i alla fall en hel del, vilket jag tänkte visa i morgon eller så.
 
Nu tänkte jag visa hur mina naglar ser ut!
Jag köpte ett O.P.I nagellack på flygplanet efter att ha hittat en selden i min plånbok som jag inte visste att jag hade kvar (=måste shoppa upp den), det blev B44 Gargantuan Green Grape. Jag använde även Kicks Greek Mosak som alla rekomenderar som en billig varitan av Diors underbara ljusblåa.
 
Här är vad jag använde:
 
O.P.I B44 Gargantuan Green Grape
Kicks 108 Greek Mosak
Gina Tricot Top Coat
Bling från H&M
 
Jag måste verkligen köpa nytt top lack eftersom det från Gina blir bubbligt! Dock glömde jag helt bort det under resan och köpte inget då.
Och så här blev det:
 
Jag älskar verkligen färgerna och tycker att som passar bra tillsammans.
Dock är ett nytt lack ett måste!
 
Tack för besöket, hoppas att du får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: