Tips på Baslack och Toplack: Seche

Tjo!
Förra veckan var jag tvungen att köpa nytt bas- och toplack då mitt från Isadora är slut. Min vän rekomenderade Toplacket från Seche: Vite Dry Fast Top Coat som hon själv köpt efter att ha set det i ett par tidningar. Sagt och gjort, jag köpte baslacket för 89:- och toplacket för 129:- på Kicks.
 
Och jag måste verkligen säga att dom är toppen. Båda torkar snabbt vilket är super. Baslacket jämnar ut bra utan att bli för tjockt. Toplacket ger en väldigt fin finish, det känns väldgt hårt och glänser fint. 
Båda flaskorna innehåller 14 ml vilket är jätte bra med tänkte på priset (isadora kostar 79:- för 6 ml). Så förhoppningsvs räcker det ett tag!
 
 
Har du testat detta lack? Eller har du något annat som du tycker är bra?

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Julias skönhetsblogg

Jag vill verkligen testa Seche vite! Topplacket ska vara toppen! Dock kan det bli segt ganska snabbt, men då finns det Seche restore som man kan droppa i så blir det som nytt igen. Finns nog på kicks det också tror jag :)

Svar: Det är verkligen toppen!Tack för tipset :)
Rebecca None

2014-03-20 @ 17:29:28
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: