Ibland har man tur!

Hallå!
Jag vet inte om det bara är jag som tycker att plånboken är lite för lätt så här dagarna innan lönnen kommer, men i Söndags var jag ändå in till stan med min vän bara för att "titta". Jag hade inte en jätte stor spendering budget men ett par saker hade jag räknat ut att jag skulle ha råd med. Tänk då lyckan när du kommer fram till kassan/stället med smink och ser att det är på extra pris!
Underbar känsla säger jag bara.
Det hände mig inte mindre än tre gånger och i efterhand var jag väldgit nöjd med mina köp.
 
Från Åhlens köpte jag Loreals True Match foundation i nyansen C1 Ivoie Rose. Det stod att den skulle kosta 169 kr men när jag kom fram till kassan visade det sig att den var på extra pris för 129 kr. Det plus att jag hade en 50 kr rabbat check gjorde det hela lite roligare!
Vi var även en snabbis in till Lindex, jag brukar inte handla därifrån men jag gillar att gå in och kolla om dom har några trevliga erbjudanden. Just då hade dom att man fick 15 kr rabatt på valfri product från Lumene, jag köpte en ögonskuggs trio from skulle ha kostat 89 kr men hamnade på 74 istället. 
Sist var vi förbi ICA MAxi där dom hade fått in Isadoras Liproller som jag var sugen på att testa. Priset på dom var 49 kr istället för 79 kr och jag köpte 84 Strawberry Daiquiri.
 
Jag har inte hunnit testat allt än men jag hoppas att det är bra rejer som jag har fått med mig hem!

Är det något a de jag köpt so du har testat? Var du nöjd med de iså fall?


Kommentarer
Postat av: Aida

Är du nöjd med Loreals True Match foundation?

Svar: Än så länge har jag bara använt den tre gånger, men so far so good!Den matchar bra med mig hud och är lagom tunn så den känns knappt att man har den, samtidigt som den går att bygga upp. Den "tokar" snabbt in i huden vilket är ett plus och än har jag inte fått några finnar eller så av den vilket jag har fått av en del andra foundations. :)
Rebecca None

2014-05-31 @ 22:01:32
URL: http://dida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: