IDUN Mineral smink

God Morgon!
Förra veckan var jag inne en sväng på apoteket för att köpa på mg lite massa solkräm och kunde inte låta bli att titta lite på smnket dom hade där. Efter lite suktande fick jag med mig en ögonskugga och en highlighter (samt solkrämen såklart) från Märket IDUN.
Jag tycker att förpackningarna är grymt fina, väldigt annorlunda vad man brukar se. 
Dom har även en ordentlig spegel vilket är super bra och locket går att ställe i vilket vnkel du än vill.
Förpackningen har lite tyngd i sig och känns rejäl.
Ögonskuggan till vänster heter Sommargyllen och är en härlig guld färgad skugga.
Highlightern heter Fjällsippa är en väldigt skimmrig beige.
 
Jag var självklart tvungen att testa dom direkt dagen efter!
 
Jag använde ögonuggan över hela loket samt lite under ögat. Jag la lite brunt  kanten av ögat för att få lite djup i det men den fungerar helt klart ensam i fall man känner för de. 
Ögonskuggan höll sig fin stort sett hela dagen, jag sminkade mig klockan åtta på morgonen och det var inte förens sju tiden som den började ge upp. Vilket jag tycker är super då vi har 30 grader på jobbet  så det var ganska svettigt.
Just nu är jag sugen på en till, men vi får se! Helt klart nöjd hittils!
 
Vad tror du, är det ett märke som du skulle vilja testa?


Kommentarer
Postat av: Linda

duktig du är!

Svar: Tack vad snällt sagt :)
Rebecca None

2014-05-27 @ 22:27:19
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: