Lite av varje!

God Morgon!
I går när jag var på väg hem från jobbet så kickade jag in lite på Kicks och Åhlens. Jag hittade lite smått och gott:
Det hade kommit ut en hel del nya collectioner fårn lite olika märken, först ut är från Depends sommar collection:
# 409 och #403
 
Loreal har släppt sin collection Miss Rebel och jag köpte två saker ut den serien. 
Det blå nagellacket #860 och en av deras Color RicheEye Colorpencil i # 11 Lovely Lilas
 
Sist blev det lite från Isadora! Jag stod och kollade på deras ställ, testade alla färger och så vidare. Tillslut bestämmde jag mg för en gel eyeliner i #08 Turquoise och Twist up Gloss Red Rio, chokad blev jag dock när jag kom hem och såg att glosset var helt fel. Jag hade fått med mig Coral Coctail istället, jag ve tinte om det bara var ett som hamnat fel och jag hade orut och tog just det eller om det var fler som stod fel. 
Det verkar i alla fall vara en fin färg så det får stanna kvar.
 
Nu hoppas jag bara att sommar värmen kommer tillbaka så jag slipper fyra så mycket och kan nuta av mina fina, nya sommar färger!
 
Hoppas att du får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: