MAC + Lush Haul

God Morgon!
I går var jag in en sväng till huvudstaden för att kolla efter lite olika saker. Tyvärr var den en ganska kall och regning dag så nu tror ag att en förkylnng är på väg. Menmen.
Jag var uppe tll klokan halv tio eftersom jag åkte med min man som skulle iväg på annat, jag hade tänkt gå och fika men till min förvåning hade Lush redan öppet! Dom har tydligen öppet från 09:00 till 21:00 under vardagarna, super bra!
 
Jag gick dit för att köpa Shine so Bright, men de var tyvärr slut. Eftersom jag inte kunde gå där ifrån tom hänt så blev det lite annat smått och gott! Efter det var klockan tio och jag knallade i väg till Åhlens för att köpa lte saker på MAC. Dom släppte en ny collection igår som heter Alluring Aquatic och jag hade kollat ut ett läppstift som jag ville ha. Sedan ville jag även ha ögonskuggan som var slut när jag senast var där samt en Studio Finsh Conceler. 
Tyvärr var concelern slut både på Åhlens, Pub och NK (ja, jag gick överrallt och kollade) samt på deras hemsida. Otur eller vad! Tydligen är det fler än jag som är super blek!
 
Alltet!
 
Mina nya pots fårn Lush!
Ocean Salt 135 kr för 120 g: " Känns huden tråkig och övergiven? De den en rejäl uppfräschning med kokos och lime! Massor av finkornigt havssalt skrubbar och rengör huden, ekolgisk lime gör huden klarare och avokadosmör mjukgör."
Mask of Magnamity 79 kr för 125 g: "försök inte dölja finnar- maskera dem med Magnamity!Den här mintiga masken gör sitt yttersta för att bekämpa utbrott av blemmor och kvisslor och gör dn hud strålande igen."
Helping Hands 129 kr för 100 g: En kräm som fort går in i huden, för händer som spenderar för mycket tid i disken. En vårdande kräm med mandel, kakosmör och komomill som ger hjälpande händer en hjälpande hand."
Ultra blend (prov): "En krämig rengöringsolja för alla hudtyper. Ultra Bland tar bort smuts,fett och smink från huden utan att påverka din hys naturliga skyddslager. Mandelolja och bivax ger en fet bas som binder smuts och olja och gör den enkel att torka bort med en fuktad bomullstuss. "
Tutti Frutti presentförpakning, Happy Hippy 100 g+ Miranda 100 g 125 kr (pris för att köpa dem lösa: 104 kr)
"Den här fräscha lådan består av den krämiga tvålen Miranda, gjord med hela kiwifrukter, exotiska frukter och en blommig blandning av eteriska oljor, och duschgelén Happy Hippy, där vi pressar ner färsk röd grapefruktjuice, fruktskalet gör vi om till grapefruktvatten och häller i grapefruktolja!"
 
Dream Steam Tab 39 kr styck: "Dröm dig bort med denna lilla tablett. Rosolja balanserar huden, kamomill lugnar och tea tree har antiseptiska egenskaper. Alla kan använda denna tablett, men den passar speciellt för torr och känslig hud. Använd med fördel innan du lägger på en ansiktsmask, då den hjälper att öppna upp porer och förbereder huden för rengöring. "
Tea Tree TonerTab 19 kr styck: "En ångtablett som öppnar upp porer och är antiseptisk för problematisk hy. Använd med fördel innan ansiktsskrubb eller ansiktsmask för att rengöra tilltäpta porer. #
 
Från MAC!
Läppstift Enchanted One 215 kr och Refill Ögonskugga Humid 120 kr
 
Jag har testat några av pruducterna och hittils när jag nöjd, dock måste jag nog prova lite mer för att vara helt säker,
 
Hoppas att du får en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: