Maybline Color Tattoo Base

God Morgon!
Jag har samlat på mg ett par Color Tattos från Maybeline dom senaste månaderna och jag (som många andra) tycker att dom är en väldigt bra bas. Ögonskuggan håller bra vilket är toppen då det är väldgt varmt på mitt jobb så skuggan svettas inte bort lika mycket.
I går köpte jag en ny färg: #45 Infinite White, jag tänkte att den kunnde vara bra att matcha med färger som inte har en matchande i Tattoo serien. Jag testade den i butiken med att lägga en annan Maybeline skugga ovan på och jag blev väldigt imponerad på hur de fram hävde ögonskuggans färg.
 
Väl hemma testade jag den med en ögonskugga från Mac (Humid) samt gemförde resultatet med min eyeprimer från Benefit Stay Dont Stray.
 
 
Från vänster till höger:
Ögonskuggan ovan på primern
Endast ögonskuggan
Ögonskuggan på Maybeline Color Tattoo
 
Jag tycker att Infinite White framäver skuggan ganska kall om man jämför med primern, vilket är kul att man kan få lite olika resultat. Täckningen blev bra och ögonskuggan satt där den skulle.
Även om primern framställer skuggan mer i dess "rätta" färg så kommer jag erkligen at para ihop mina ögonskuggor med Infinite White för ett fint och hållbart.
 
Vad tror du, är et något som du kan tänka dg testa?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: