Isadora Volume & Curl : Super easy removal

God morgon!
I förgår köpte jag en ny mascara som jag verkligen gillar och som rubriken kanske avslöjade så är det Volume & Curl : Super easy removal från Isadora.
Den är lätt att lägga på och lätt att tvätta bort, vilket är underbart! Jag är verkligen ingen person som är för vattenfast utan jag föredrar när det är lätt att ta bort. 
 
 
Jag tog två (inte så bra) blder på utan och sedan med mascaran:
 
Utan:
 
Med Isadora Volume & Curl : Super easy removal:
 
Ja, förutom att mina ögonfranser lever sitt eget liv (vilket ni även ser på den första bilden) så blev det verklgen en fin volum på dom. Jag har bara lagt på ett lager så om man vill ha lite tjockare så kan man lägga på ett till, men jag nöjer mig bra med ett.
 
Jag är väldigt nöjd me det här köpet! 
Jag köpte min mascara på Åhlens och dom är den för 129 :- ( rek pris 149:-), vilket var en trevlig öerraskning.
 
 
Är det en mascara som du skulle kunna tänka dig köpa? Eller har du den redan, i så fall vad tycker du?
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den verkar vara superbra!

Svar: Den är verkligen bra :)
Rebecca None

2014-03-28 @ 21:50:02
URL: http://johannas.vionno.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: